Friday, December 23, 2011

Baju untuk Si dia

Assalammualaikum,

Cuti dah pun diconfirmkan oleh En Tunang, yeay!...hanya tunggu confirmation dari photografer sahaja untuk tarikh tu. Memandangkan susah payah En tunang apply cuti untuk Pre-wedding ni so aku siapkan pakaian beliau untuk photoshoot nanti. Memandangkan kami ni jauh that y la aku belikan baju tuk dia sebab xnak lari tema hihi... Aku tau beliau memg xde masa untuk ini semua memandangkan tuntutan kerja yang banyak jadi aku sukarela menyiapkannya. Beliau dapat cuti pun dah kira oke bagi aku.


Baju kotak-kotak ni menjadi pilihan aku sebab nampak smart berwarna merah hitam. Then lengan panjang kan? aku memg suka lelaki pakai kemeja lengan panjang sebab mereka akan kelihatan kemas disitu. En Tunang cakap macam baju koboi zaman dulu T______________T. Yeke ??? ye kowt aku baru perasan.


Kalau dah pakai baju kotak-kotak nie, mesti ada topi kan? kalau xde x'cara' la gitu. baru kelihatan ada sentimental disitu. Kebetulan masa aku p beli kemeja ni aku terjumpala topi ala-ala Bruno Mars so tanpa berlengah aku terus rembat. Senang abes cite. 

Persiapan baju beliau dah siap. Pakaian aku jerk xcomplete lagi mayb next week kowt bila dah gaji hehe...
Entry seterusnya akan di up to date later tunggu ya!

No comments: