Thursday, December 29, 2011

baju untuk 'my family'

Assalamualaikum,

Baju aku untuk pre-wedding  pun masih belum beli tapi baju untuk family aku dah beli dah heee....Last week aku balik batu pahat bercuti selama 3 hari., jadi memandangkan aku susah nak pulang ke kampung memandangkan keje yang mengunung so decide nak ajak mak p beli kain pasang untuk buat baju.Beli awal sebab mak aku boleh buat slow-slow.

Banyak kedai jugaklah kitaowang usha kat bandar batu pahat tu, tapi xde warna yang berkenan sebabnya warna yang aku nak tu xbanyak kt batu pahat ni kalau area kuala lumpur mungkin ada tapi aku nak beli dengan mak aku so beli kat batu pahat jela.

badget pun tak 'ramai' so cari yang murah dan mampu beli je hihi..janji baju kami sedondon!last tempat yang kami tuju adalah Carefour , pencarian terhenti disitu , kami dah jumpa baju yang berkenan so sebulat suara memilih kain tersebut.
beli kat Nagoya jerk

 













Semeter RM8.00 jadi aku beli 16 meter termasuk aku. Aku pun nak jugak heee..nanti raya boleh pakai sama kan? kan? untuk adik- beradik lelaki dan abah aku beli warna peach tapi gambar lupa nak ambil la pulak T_______T  Oke dah complete satu kerja.Baju tu nanti mak aku yang akan jahit design baju nanti tak tahu nak buat patern macamane.

3 comments:

zaren said...

hye dear, slm kenal..
ade bace komen kt blog rai psl henna tu,
rasanye kak dewi xde fb, byk kali jgk buat inai dgn dia, saje suka2..=)
kak dewi biase dekat dtrn bp time weekend (malam)..just pilih je design yg ade dlm buku dia tu.. =)

sailaaf said...

nagoya textile kl ke?
cntik weh kale tu..terasa nk beli gak.

Mila Ahmad said...

bukan kl yunk, 2 kat nagoya batu pahat.