Wednesday, December 21, 2011

warna pilihan untuk pre-wedding

Kalau dulu aku berkenan dengan warna hitam merah untuk dijadikan warna untuk majlis perkahwinan aku, sebab warna tu tersangatlah garang dan nampak mewah tapi sekarang sudah bertukar. Aku memilih untuk menggunakan warna-warna yang lembut sahaja, biar nampak sweet je...Nak tau warna apa ? Sabar biarlah rahsia huhu ... Persiapan utk photoshoot pre-wed pun masih 70% in progress masih ada things yang belum dibeli. Aku nak tunjukkan korang kombinasi warna hitam dengan merah dan ada sedikit warna putih yang aku rasa memg deboOm!meletup tip tOp!





Pemilihan warna untuk pre-wedding aku nanti macam warna gambar kat atas tu, smart kan kombinasi warna tersebut  ??? dan photoshoot akan diadakan pada bulan depan tunggu en tunang turun KL baru boleh shoOt hehe...mayb terlalu awal untuk pre-wedding memandangkan lambat lagi untuk melangsungkan perkahwinan tapi aku hanya merebut peluang dan promosi dari photografer yang menawarkan harga terendah sempena hujung tahun nie so aku grab jela. hihi ...

3 comments:

Unknown said...

xpe.. wat koleksi picca 2 nnt.. suweeetttt kaler ni...

Mila Ahmad said...

2la sweet kan?

yan said...

cik mila,
nk buat kad kahwin online?

http://www.sweetcinta.com