Thursday, January 5, 2012

warna peach utk baju masa sanding.

Assalamualaikum,

Lega jugakla bila dah bayar deposit untuk butik pelamin. So takdelah pening sangat. Selebihnya akan dibayar bila dah nak dekat dengan majlis. Majlis ni aku buat dekat batu pahat so dah tentulah butik pelamin yang terpilih aku akan cari area sana. Cari pun dekat jek dengan rumah . Aku ni duk kat KL susah nak balik sebab pack dengan keje, Jadi malas nak pening kepala terus pilih Butik pengantin Anjung Mustika

Untuk pilihan butik pelamin ni aku xbanyak tempat untuk disurver, aku just memilih tempat yang aku rasa murah dan berpatutan, badget pun dah ditetapkan so aku malas nk ubah-ubah. lagipun butik yang dipilih ni kebanyakan kawan aku dah dapatkan khidmat mereka. So far okelah dari pemerhatian aku, owner butik, kak mai sangat peramah dan xjemu melayan kerenah orang yang cerewet macam aku haha...

Aku dah decide nak pilih warna peach untuk majlis persandingan nanti. Dah pun beri contoh warna baju yang aku nak, harap kak mai boleh merealisasikan warna impian aku dan mak aku hihihi ...Ini antara warna yang aku suka .





sumber dari : theperfectpalette

No comments: