Saturday, January 7, 2012

pre-wedding postpone

Assalamualaikum,

Sepatutnya photoshoot pre-wedding aku besok, tapi last minute terpaksa dipostpone atas sebab2 yang xdapat dielakkan. nak wat camner xde rezeki untuk bulan nie. Mayb pre-wedding akan dibuat pada bulan 3 0r 4 InsyaAllah.

So banyaklah masa untuk aku cari idea or pose ala2 model untuk pre-wedding nanti kan ? Aku suka tengok FB  kak rashidah gambar yang beliau shOot sangat cantik. memg mengagumkan. nak hire dia rasanya xmampu la sebab hanya nak buat untuk pre-wedding sahaja. Photografer time majlis persandingan aku dah hire orang lain, dah pun bayar 50%  dari pakejnya

Lagipun xlama lagi en tunang akan berada dekat dengan aku, so senanglah nak plan ape2 pre-wedding lambat pun xpe sebab dah dekat. En tunang akan bekerja di KL sebulan dari sekarang. Alhamdulillah segala urusan dipermudahkan. Setel satu masalah. 

Kalau kowang perhatikan xramai wanita yang berkecimpung dalam dunia foto nie, ada tu memg ada tapi untuk majlis perkahwinan nie mcm tersangatlah kurang, majoriti lelaki ye dak ? sebab tu aku rasa kak rashidah ni memg  gemarkan bidang ni. Gambar yang diambil sangat cantik dan terbaek ! xcaya ? meh tengok meh !!!




Sape2 yang rasa nak hire dia bolehla add FB dia, aku jamin korang memg akan puas ati dengan hasil kerja tangan dia. Aku pun teringin nak hire kak Rashidah ni tapi duitnya tidak mengizinkan T______-T

No comments: