Friday, January 20, 2012

veil ni cantik kan?

dah lama aku dok berkenan design² veil kat KK-Collection tu, memg cantik giler ko tau, nasiblah aku dah beli dah siap veil kat jakel masa beli kain baju nikah tu dulu so hanya boleh tengok jela gambar2 veil kat fb diaowang

 
most of veils cantik² kan ? aku dok berkenan dengan warna kelabu tu cantik sgt eih. korang tu yang mana belum veil bolehla beli kat sini. Harga bagi aku not bad lah benda cantik mestila mahal kan ? bila dah mahal  mesti puas ati ^__________^

Tapi aku lak igt veil yang dah sedia ada tu nak DIY sendiri, veil aku tu macam simple sgt maniknye, memandangkan tudung yang aku pakai tu plain xde ape hiasan jadi veil aku nak kasi crowded dgn hiasan. Bukan reti sangat  nak DIY sendiri ni jahit² manik bagai, tapi kita kena cuba. xcuba xtau ye dak ??? Nanti bila aku dah berjaya jahit manik tu aku tunjuk ea.time lunch dah tiba nak soru....daaaa..

1 comment:

puan.mila said...

suka veil 3&4..gud luck for wedd preps! :)