Wednesday, January 18, 2012

wedding cake

 
cumel tak kek kat atas nie ? cumel kan ? kombinasi warna peach dan putih  pada kek tu aku berkenan sangat. Tema majlis persandingan aku kan warna nie so aku nak buat kek macam nie, igtkan nak order kat owner yang buat kek nie tapi kan ? tapi owner yang buat kek ni kat Pineng, majlis aku kat johor..Wuaaarrggghhh..memg xdapatlah nak booking cake nie.

Before ni aku ada minx price kek yang camnie dari akak yang buat cake dan cupcake aku masa  majlis pertunangan aku dulu.Tapi untuk date wedding aku tu akak ni xamek order dah sebab nak dekat raya so tempahan akan lebih fokus kepada biskut raya Seeedddiiihhh la sangat aku nie T______T sek baek tanya awal kalau tak lagi stress nak cari sape yang boleh buat kek macam kat atas tu.Oh ye Sape² yang duk area batu pahat bole tempah wedding cake kat akak yang peramah ni .Ni link dia ye [Cuppacake-BLicious ] skank ni aku tengah mencari mane² pembuat kek area johor yang boleh buat kek macam kat atas tu. Selain tu aku nak juga tempah cupcake.
 
yang duk kat pineng tu korang bolehla order kat melting bites banyak design cantik² tau bila tengok memg boleh melting T_____________T sesuailah macam nama kat FB dia. Oke skank masih mencari pembuat kek yang boleh buat kek dan cupcake macam yang aku nak. Teruskan usaha anda Cik Mila ^______^

1 comment:

Zam said...

comey kek tu :)

terbang melayang dr blog.. Jemput singah ;)